Igår inkräktade jag på sommargrannens tomt igen. Jag ville föreviga kabb(e)lekan som blommar för fullt. Då jag var klar med det fick jag syn på körsbärsträdet som står i full blom. Visst är det ljuvligt?
Bländaren öppen dygnet runt.
Byggnadsvård med kulturhistoria.
när livet går runt i cirklar, ibland avigt men för det mesta rätt.
Livet i Thézan-les-Beziers, Languedoc, Södra Frankrike
TJYVTJOCKT
My life My show, My dog, Enjoy
Allmänt, mat, resor, vardagen, litteratur
– med Sissella Helgesson
Bättre sent än aldrig
Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar
vardagslunk, praliner och beska droppar!
Ja, en helt ljuvlig bild!
GillaGilla