För ett tag sen blev jag förälskad i en lykta med flamlampa som herr och fru grannen hade i sin veranda. Nu finns det en likadan på Udden. Passar perfekt i det mörka hörnet på trappan. 😊
För ett tag sen blev jag förälskad i en lykta med flamlampa som herr och fru grannen hade i sin veranda. Nu finns det en likadan på Udden. Passar perfekt i det mörka hörnet på trappan. 😊
Bländaren öppen dygnet runt.
Byggnadsvård med kulturhistoria.
när livet går runt i cirklar, ibland avigt men för det mesta rätt.
Livet i Thézan-les-Beziers, Languedoc, Södra Frankrike
TJYVTJOCKT
My life My show, My dog, Enjoy
Allmänt, mat, resor, vardagen, litteratur
– med Sissella Helgesson
Bättre sent än aldrig
Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar
vardagslunk, praliner och beska droppar!
Trevligt med tips och inspiration – både från bloggvänner och grannar! Kanske blir jag också en ”härmkråka” – eller ”härmapa” som vi brukar säga 🙂
GillaGillad av 2 personer