För tre dar sen fick båten påbörja sin vintervila. Det har utemöblerna också gjort och en del av sommarblommorna har fått sin sista viloplats på komposthögen.
Bländaren öppen dygnet runt.
Byggnadsvård med kulturhistoria.
när livet går runt i cirklar, ibland avigt men för det mesta rätt.
Livet i Thézan-les-Beziers, Languedoc, Södra Frankrike
TJYVTJOCKT
My life My show, My dog, Enjoy
Allmänt, mat, resor, vardagen, litteratur
– med Sissella Helgesson
Bättre sent än aldrig
Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar
vardagslunk, praliner och beska droppar!
Oj, vilket fint och lite vemodigt foto, som visar att nu är sommaren slut för i år.
Väldigt vackert foto.
Kram
GillaGillad av 1 person