Fjärde advent och två dagar kvar till Vintersolståndet. Det uppskattar jag mer än julafton. 🙂
Idag blev det ”julbord” i köket. Mer julpyntat än så blir det inte där. Inte värst mycket i dom andra rummen heller om det inte sker ett under?
Bländaren öppen dygnet runt.
Byggnadsvård med kulturhistoria.
när livet går runt i cirklar, ibland avigt men för det mesta rätt.
Livet i Thézan-les-Beziers, Languedoc, Södra Frankrike
TJYVTJOCKT
My life My show, My dog, Enjoy
Allmänt, mat, resor, vardagen, litteratur
– med Sissella Helgesson
Bättre sent än aldrig
Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar
vardagslunk, praliner och beska droppar!