Visst känns det sorgligt när ljungen blommar? En definitiv höstsignal. 😥
Bländaren öppen dygnet runt.
Byggnadsvård med kulturhistoria.
när livet går runt i cirklar, ibland avigt men för det mesta rätt.
Livet i Thézan-les-Beziers, Languedoc, Södra Frankrike
TJYVTJOCKT
My life My show, My dog, Enjoy
Allmänt, mat, resor, vardagen, litteratur
– med Sissella Helgesson
Bättre sent än aldrig
Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar
vardagslunk, praliner och beska droppar!
Vackert är det , men visste påminner det om att vi snart går in i en höstmånad
GillaGillad av 1 person
Vacker bild! Ljungen är en sensommarblomma för mig … börja sin blomning när sista sommarmånaden börjar … 🙂
GillaGillad av 1 person
Hösten äger sommaren 😉
GillaGillad av 1 person