På husets västra sida har livet återuppstått. En vårgrön oas. 😊
Bländaren öppen dygnet runt.
Byggnadsvård med kulturhistoria.
när livet går runt i cirklar, ibland avigt men för det mesta rätt.
Livet i Thézan-les-Beziers, Languedoc, Södra Frankrike
TJYVTJOCKT
My life My show, My dog, Enjoy
Allmänt, mat, resor, vardagen, litteratur
– med Sissella Helgesson
Bättre sent än aldrig
Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar
vardagslunk, praliner och beska droppar!
Vackert!
GillaGillad av 1 person
Det är så härligt med allt grönt. Här i stan är det längre gånget, så det känns som om jag har en extravår kvar när vi åker till landet, där är våren några veckor senare. Kram 🌷🌷🌸🌷🌷
GillaGilla