I eftermiddags blev jag överraskad av att se en liten flock sidensvansar i enbusken. Att dom också äter omogna enbär hade jag ingen aning om.
Bländaren öppen dygnet runt.
Byggnadsvård med kulturhistoria.
när livet går runt i cirklar, ibland avigt men för det mesta rätt.
Livet i Thézan-les-Beziers, Languedoc, Södra Frankrike
TJYVTJOCKT
My life My show, My dog, Enjoy
Allmänt, mat, resor, vardagen, litteratur
– med Sissella Helgesson
Bättre sent än aldrig
Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar
vardagslunk, praliner och beska droppar!
Fint foto. Här äter de gamla äpplen. Kanske de tankar färdigt för färd söderut ❤
GillaGillad av 1 person
Så fina..
GillaGillad av 1 person