Senaste dagarna har svanparet vistats i vår vik som dom brukar innan dom lämnar oss för varmare nejder. I eftermiddags lyckades jag ”fånga” dom borta vid Vidnäset där dom gled fram i maklig takt. 🙂
Bländaren öppen dygnet runt.
Byggnadsvård med kulturhistoria.
när livet går runt i cirklar, ibland avigt men för det mesta rätt.
Livet i Thézan-les-Beziers, Languedoc, Södra Frankrike
TJYVTJOCKT
My life My show, My dog, Enjoy
Allmänt, mat, resor, vardagen, litteratur
– med Sissella Helgesson
Bättre sent än aldrig
Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar
vardagslunk, praliner och beska droppar!
Fin bild, verkligen rofylld!
GillaGilla