Bländaren öppen dygnet runt.
Byggnadsvård med kulturhistoria.
när livet går runt i cirklar, ibland avigt men för det mesta rätt.
Livet i Thézan-les-Beziers, Languedoc, Södra Frankrike
TJYVTJOCKT
My life My show, My dog, Enjoy
Allmänt, mat, resor, vardagen, litteratur
– med Sissella Helgesson
Bättre sent än aldrig
Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar
vardagslunk, praliner och beska droppar!
Glad Påsk 🙂
GillaGilla
Tack! Önskar det samma till dig och de dina. 🙂
GillaGillad av 1 person
Ha en skön helg…
GillaGilla
Önskar er det samma! 🙂
GillaGilla
Den där krabaten skulle säkert Mia gilla. 😉
En Glad Påsk önskas damerna på Udden. 🙂
GillaGilla
Ja, det är tur att den är på bild. 😀 Det samma önskar vi dig!
GillaGilla