Eftersom midsommarrosorna redan har blommat ut, ber jag att få önska alla bloggläsare och ‑kolleger en glad och trevlig Midsommar med nyponrosor i stället. 😊
Bländaren öppen dygnet runt.
Byggnadsvård med kulturhistoria.
när livet går runt i cirklar, ibland avigt men för det mesta rätt.
Livet i Thézan-les-Beziers, Languedoc, Södra Frankrike
TJYVTJOCKT
My life My show, My dog, Enjoy
Allmänt, mat, resor, vardagen, litteratur
– med Sissella Helgesson
Bättre sent än aldrig
Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar
vardagslunk, praliner och beska droppar!
Trevlig helg! 🌞
GillaGilla
Tack det samma! 🙂
GillaGillad av 1 person
Önskar dig och er detsamma.
GillaGillad av 1 person