På sista sidan i dagens ÅU fick jag mig ett gott skratt och kände igen mig i det mesta. Pia Heikkilä har verkligen träffat huvudet på spiken trots att det skiljer 20 år mellan oss. 😀 Så här skrev hon:
På sista sidan i dagens ÅU fick jag mig ett gott skratt och kände igen mig i det mesta. Pia Heikkilä har verkligen träffat huvudet på spiken trots att det skiljer 20 år mellan oss. 😀 Så här skrev hon:
Bländaren öppen dygnet runt.
Byggnadsvård med kulturhistoria.
när livet går runt i cirklar, ibland avigt men för det mesta rätt.
Livet i Thézan-les-Beziers, Languedoc, Södra Frankrike
TJYVTJOCKT
My life My show, My dog, Enjoy
Allmänt, mat, resor, vardagen, litteratur
– med Sissella Helgesson
Bättre sent än aldrig
Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar
vardagslunk, praliner och beska droppar!