Kvart över åtta i morse visade termometern -3,8 och vid lunchtid låg rimfrosten ännu kvar på många ställen. Växterna såg ut som om dom var doppade i socker/salt.
Bländaren öppen dygnet runt.
Byggnadsvård med kulturhistoria.
när livet går runt i cirklar, ibland avigt men för det mesta rätt.
Livet i Thézan-les-Beziers, Languedoc, Södra Frankrike
TJYVTJOCKT
My life My show, My dog, Enjoy
Allmänt, mat, resor, vardagen, litteratur
– med Sissella Helgesson
Bättre sent än aldrig
Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar
vardagslunk, praliner och beska droppar!
Naturen är sen fin… 🙂
GillaGilla
Instämmer helt! 🙂
GillaGilla