Mia ogillar snö. När marken var bar före det senaste snöfallet, sågs hon makligt (hon fyller snart 13 år) förflytta sig en bit utanför trappan då och då. I dag var hon ute med matte i flera minuter. 🙂





Mia ogillar snö. När marken var bar före det senaste snöfallet, sågs hon makligt (hon fyller snart 13 år) förflytta sig en bit utanför trappan då och då. I dag var hon ute med matte i flera minuter. 🙂





Bländaren öppen dygnet runt.
Byggnadsvård med kulturhistoria.
när livet går runt i cirklar, ibland avigt men för det mesta rätt.
Livet i Thézan-les-Beziers, Languedoc, Södra Frankrike
TJYVTJOCKT
My life My show, My dog, Enjoy
Allmänt, mat, resor, vardagen, litteratur
– med Sissella Helgesson
Bättre sent än aldrig
Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar
vardagslunk, praliner och beska droppar!
Hallå. är du helt insnöad??? Din stackare, låt nu solen värma snödrivorna så du snart kan värma nästippen!
GillaGillad av 1 person
Våra 15-åringar 🐈⬛ 🐈⬛ går sällan mera ut på vintern, men verkar nog vänta på våren de också 🌸
GillaGillad av 1 person