Bländaren öppen dygnet runt.
Byggnadsvård med kulturhistoria.
när livet går runt i cirklar, ibland avigt men för det mesta rätt.
Livet i Thézan-les-Beziers, Languedoc, Södra Frankrike
TJYVTJOCKT
My life My show, My dog, Enjoy
Allmänt, mat, resor, vardagen, litteratur
– med Sissella Helgesson
Bättre sent än aldrig
Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar
vardagslunk, praliner och beska droppar!
Hejsan. Hur gick det nog fick hon väl en liten bit ???? Nu är det vår, härligt. Ha det bra alla tre ❤
GillaGilla
Nix, vid bordet får hon aldrig nå’t. I synnerhet inte då hon tar sig friheten att hoppa upp på eller sätta sig vid bordet! Ja, den bästa årstiden har fått sin början. Hoppas ni också har fått varmare? Ha det så gott du också! 🙂
GillaGillad av 1 person
Bra, ordning o reda 😉 Kall nordlig vind ännu och stora isflak på väg söder ut så nog är det vår 🙂
GillaGilla